Nuffnang Leaderboard

Monday 25 April 2011

Luahan Hati(versi duet)

LUAHAN HATI



pertama kali ku dengar suaramu .
sayunya hatiku merindui dirimu .
walaupun belum kita bersua muka .
namun aku telah jatuh cinta .

kiniku telah jatuh cinta padamu .
suaramu yang merdu .
membuat aku rindu .
alangkah sedih dan kecewanya aku .
bila engkau mempermainkan cintaku .

akanku renang lautan yang berapi
membuktikan kehebatannya cinta ini .
tetapi jikalau kau meninggalkan aku .
terhiris hati ini .
terguris jiwa ini .
menangis tak berlagu .

kerana kecewa hidupku merana .
bila ku tahu kau sudah berpunya .
kau membuatku percaya kan mu .
sehingga aku ditipu .

sayangku pimpinkan tanganku .
menuju mahligai bahgia .
kita bersama nikmati kisah cinta .
hidup bagaikan disyurga .
owh kasih.

ku ditinggalkan setelah dilukai .
kau membuatku tak mahu bercinta lagi .
mengapa sayang kau buat ku begini .
terluka hati ini .
pabila sebenarnya .
cintaku dikhianati .

biarpun ombak yang merubah pantai .
kasihku takkan hancur berderai .
biarpun hari berganti hari .
dirimu tetap ku nanti .

kasihku jujurlah padaku .
jikalau kau tak cintakan ku .
cukuplah sudah kamu persiakanku .
pergilah dari hidupku .
ohh kasihhh .

inilah luahan dari hati ... yang suci .

bagiku ... inilah luahan dari hati yang terluka .

No comments: